تغيير رويکرد در طرح سپاس و تاکيد بر تجليل شايسته از خانواده شهدا

کد خبر: 190748 تاریخ انتشار: 1401/12/20
نمایش: 580
اخبار
مشاور امور ايثارگران استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي تکريم بيش از پيش خانواده معظم شهدا و با تغيير رويکرد در طرح سپاس، از اين پس تجليل از خانواده ايثارگران در محل ادارات و فرمانداري ها انجام مي گيرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي گودرزي روز شنبه در جمع کارشناسان امور ايثارگران دستگاه هاي اجرايي استان که با حضور مديرکل بنياد شهيد استان در محل سالن شهيد مرداني استانداري برگزار شد، اظهار داشت: آسيب هايي به طرح سپاس وارد شده است که ادامه آن به شکل کنوني شايسته نيست و بايد در آن تغييراتي ايجاد کرد.

وي ادامه داد: در همين راستا از اين پس براي تجليل از خانواداه شهدا و ايثارگران، از اين عزيزان دعوت مي شود تا در دستگاه‌هاي اجرايي و يا فرمانداري حضور پيدا کرده و با جمعيت بيشتر و به شکل شايسته تر از اين خانواده ها تجليل مي شود.

مشاور امور ايثارگران استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به مقام شهيد، تصريح کرد: شهيد هميشه زنده است و افکار و انديشه‌هاي آن در اذهان مردم جاري است.

گودرزي افزود: شهدا باعث برکت شهرها و روستاهاي کشور هستند و به الگوي جامع و کاملي براي مردم تبديل شده و تا زماني که فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه زنده باشد از تهديدها و هجمه هاي دشمن مصون هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/02/14

خدمات الکترونیکی

 

 

 

 

 

 

 


 

سایت های مرتبط