مشاور استاندار: از جهادگران دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان قدرداني شد

کد خبر: 180628 تاریخ انتشار: 1401/12/04 10:08:59
نمایش: 770
اخبار
مشاور امور ايثارگران استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در آيين‌هاي جداگانه از پرسنل تلاشگر و جهادي دستگاه‌هاي خدمات رسان استان که در بارش سنگين برف اخير در امدادرساني و کمک به مردم فعال بودند، قدرداني شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي گودرزي روز پنجشنبه چهارم اسفند با اعلام اين خبر افزود: فرهنگ ايثار و ازخودگذشتگي ريشه در فرهنگ مردم کشور دارد و اين فرهنگ والا و ارزشمند در هر عصر و زماني به اشکال مختلف نمود و بروز پيدا مي کند.

وي ادامه داد: اين فرهنگ غني در هشت سال دفاع مقدس به شکل فرهنگ ايثار و شهادت نمايان شد و در زمان هاي ديگر از جمله زمان حاضر به شکل کار جهادي و خدمت رساني به مردم نمود پيدا کرده است.

مشاور امور ايثارگران استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در همين راستا براي قدرداني از تلاش نيروهاي خدوم و پرتلاش دستگاه هاي خدمات رساني استان که در بارش برف سنگين هفته گذشته تا پاي جان در امدادرساني و خدمات رساني به مردم از هيچ تلاشي فروگذار نکردند به نمايندگي از استاندار قدرداني شد.

خاطرنشان مي‌شود در اين آيين سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي  و مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان نيز حضور داشتند.

در بارش سنگين برف هفته گذشته با مديريت جهادي استاندار و همراهي و انسجام دستگاه‌هاي خدمات رساني هيچ تلفات جاني در استان گزارش نشد و به مردم محصور در برف و مسافران در راه مانده با حضور فعال و جهادي نيروها امدادرساني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/02/14

خدمات الکترونیکی

 

 

 

 

 

 

 


 

سایت های مرتبط