ديدار استاندار چهارمحال و بختياري با خانواده شهيد وهاب شهراني

کد خبر: 179681 تاریخ انتشار: 1401/09/01 14:20:58
نمایش: 713
اخبار
همزمان با سومين روز هفته بسيج، غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري به‌همراه تعدادي از بسيجيان سازمان بسيج رسانه با خانواده سرافراز تنها شهيد عرصه رسانه‌اي استان، وهاب شهراني کراني ديدار کرد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري؛ غلامعلي حيدري يکم آذرماه در ديدار با اين خانواده شهيد ضمن تبريک هفته بسيج و يادآوري رشادت‌هاي بسيجيان جان برکف در عرصه هاي گوناگون، اظهار کرد: شهيد شهراني مصداق الگوي تمام عيار در زمينه‌هاي عقيدتي، اخلاقي، فرهنگي، اجتماعي و هنري بود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: از سال‌هاي دفاع مقدس و در جبهه‌ها توفيق آشنايي با اين رزمنده شهيد عزيز را داشتم و افتخارم اين است که با شهيد والامقام، شهراني همرزم بوده‌ام که تمام خلقيات، اخلاق و رفتار ايشان براي ما آموزنده است.

حيدري در پايان گفت: ويژگي ممتاز شهيد شهراني تلفيق اخلاق با هنر بود که وظايف، کارها و مأموريت را با ذوق هنرمندانه در هم مي آميخت؛ اين ابتکارات در نتيجه کارها و برنامه‌ها خيلي موثر بود و باعث شده بود ايشان به فردي خلاق، کارآمد و تأثير گذار تبديل شود.

گفتني است؛ شهيد وهاب شهراني در سن ۲۲ سالگي و در عمليات والفجر مقدماتي به درجه شهادت نائل شد، پيکر اين شهيد بزرگوار پس از ۷ سال مفقودي به استان برگشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/02/14

خدمات الکترونیکی

 

 

 

 

 

 

 


 

سایت های مرتبط